میلادحضرت فاطمه زهرا (س)

روزمادرمبارک باد

 

این متن را جدی بگیریم" فرزند عزیزم: آن زمان که مرا پیر

 

و از کار افتاده یافتی،اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم

 

 را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم

 

 اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است

 

 صبور باش و درکم کن یادت بیاور وقتی کوچک

 

بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت

 

را عوض کنم برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور

 

 میشدم بار...ها و بارها داستانی را برایت

 

تعریف کنم... وقتی نمیخواهم به حمام بروم

 

 مرا سرزنش و شرمنده نکن وقتی بی خبر

 

 از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم

 

،با تمسخر به من ننگر وقتی برای ادای کلمات

 

یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده

 

و عصبانی نشو وقتی پاهایم توان راه رفتن

 

 ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه

 

که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....

 

زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم

 

 و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود

 

میفهمی از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،

 

خسته و عصبانی نشو یاریم کن همانگونه

 

که من یاریت کردم کمک کن تا با نیرو و شکیبایی

 

 تو این راه را به پایان برسانم

 

فرزند دلبندم،دوستت دارم

[ دوشنبه 1391/02/18 ] [ 15:25 ] [ مادر ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد